klaranordstroem

randomizing randomness

FUCKYOUGINGERSLINGOR

Publicerad 2010-08-26 23:29:51 i Allmänt

Ja här sitter jag med färgen i håret. Mörkbrunt. Fast jag hade typ redan mörkbrunt. Hade knappt någon synlig utväxt heller. Kändes bara som att det var dags att färga håret igen helt enkelt. Fast nu blir det nog lite mörkare.. Min största önskan var ju dock att bli av med mina helvetesslingor som alltid lyckas tränga igenom vilken jävla färg som helst. Efter bara ett tag så kommer dom smygandes lysande blekorangea slingfan tillbaka. Och nu var det ju 100 år sen Björn Axén satte dit dom så att dom börjar ju typ mitt på skallen också.. FAST NU SKA DOM BORT! 14 gånger för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela