klaranordstroem

randomizing randomness

kidnapped!:pPPp

Publicerad 2010-04-19 22:48:07 i damp

Efter skolan bah, Klara sätt dig på bänken där. Jag ba okej. Senbah blev jag överfallen med ögonbindel, skidglasögon och mp3 hörlurar i öronen med bad romance på högsta volym, blev snurrad och sen förd mot okänd riktning. Efter en lång tid (åkte buss, och tror att vi var förbi i en mataffär också) så satt jag  i en soffa i en lägenhet när dom tog av ögonbindeln. Och så lagade vi tacos och åt glass och hade hur trevligt som helst :D h3h3 kul tjejer:D

Det finns dokumenterat på film och bilder som säkert dyker upp snart :pPPPpp

hihi hittade lite bilder som jag snodde, det kanske kommer upp fler sen, och filmer hoppasjag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela