klaranordstroem

randomizing randomness

hårmodeller eller

Publicerad 2010-04-14 23:45:38 i foton och bilder

Jag var idag förbi presenta & här, där det var en uttagning till en Björn Axéns frisyrvisning. Fick stå på led och bli granskade och dragna i håret och utfrågade, och jag blev uttagen! Så imorgon ska jag bli klippt och färgad och sminkad och lära mig gå på typ en catwalk.. hehe det kommer bli kul! Och hoppas jag får en snygg frissa:) jag tror att mitt hår kommer bli nöjd hursomhelst, har inte varit hos frissan på över ett år.. haha.. det är på tiden att det händer något.
måste ha rakade ben och armhålor
fräscha omålade naglar
komma dit osminkad
ha med ett par svarta skor med klack
och under kläder i vitt, svart och hudfärgat samt hudfärgade strumpbyxor

såja, återkommer med bilder och sånt imorn när allt är förbi
tjez!

uppdatering:

här kommer bilder från dagen tjoho

cut it off

moa blir blåst :pPpp

carro blir tvättad

moa färdig

frän nacke

maria blir blekt

jag får slingor

typ rätt höga skor bah nuu ramlar jag

maria blir makead

linnea och jagkommerinteihågdittnamn!1 färdigsminkade

Johan hellström agerar runwaycoach

fullt upp

milliondollarmodellerna

The Bride

stylad och klar

före och efter


oooch klarastylad

tackåhej leverpastej


(och en liten goodiebag)

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2010-04-15 14:44:00

är du crazy, ja var besatt av dom! :D men vi ska bo hos min morbror i partille! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela