klaranordstroem

randomizing randomness

GRÖN DAG

Publicerad 2010-04-12 20:05:46 i Allmänt

Green Day, som har varit mitt favoritband sen jag gick i femman och som typ är anledningen till att jag lyssnar på musik överhuvudtaget, kommer till Göteborg den 5 juni. Och jag känner att jag är ju typ som nästan skyldig dom att åka dit efter alla dessa år av dyrkan! eller hur?!??1?
Jag gillar dock inte deras nyaste album lika mycket som det förra, men.. det är ändå värt, jag måste fan åka. Har velat se dom live hela mitt liv, typ.
Fast jag är typ den enda i världen som gillar greenday så det blirju typ att åka själv. men ändå. så värt.

Green Day - 21 st Century Breakdown Tour till Ullevi 5 juni 2010 kl 18.00. 
Så sent som i oktober spelade världens största punkband Green Day för ett utsålt Globen i Stockholm. Fans och kritiker var, för en gångs skull, eniga: livemusik blir inte mycket roligare än när hjältarna Billie Joe Armstrong, Mike Dirnt och Tré Cool smäller av fyrverkerier, skjuter iväg t-shirtar med bazooka och spelar i två och en halv timme utan att få slut på hits.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2010-04-14 21:52:21

MEN KLARA!!! JAG SKA JU DIT!!! HAR BOKAT BILJETTER Å TÅG Å ALLT!!! :D:D:D 18 timmars tågresa.. i sittvagn... yay!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela