klaranordstroem

randomizing randomness

Oh, Romeo

Publicerad 2009-11-04 16:50:16 i filmklipp osv

Sitter och kollar gamla grejer på Youtube, mysigt som fan, och så klickar jag mig in på gamla eva&adam klipp och fick lite hemlängtan och barndomsminnen och väldigt lust att se lite eva & adam. och, hör här, jag hittade hela filmen fyra födelsedagar och ett fiasko, så, nu, mitt herrskap ska jag se den! HÄHÄ


"Nu har du duschat i 47 minuter! Vet du vad som händer då?!
Då trillar huden av.
Det är inte särskilt snyggt!
Vet du vad som händer sen?
Sen lossnar hjärnan och rinner ner i avloppet.
Om man har nån alltså!
Och Eva där har du tur!"


*knack knack*
- Men stick jag är inte klar!
- Eva du kommer aldrig bli klar, du ser ut sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela