klaranordstroem

randomizing randomness

Äckel!!!

Publicerad 2009-11-15 22:59:55 i damp

hej, jag tänkte bara passa på att visa hur äcklig jag kan vara..!


Jag blev sjuk i Fredags, första gången jag blivit sjuk på kanske.. två år, (fredagen den 13'de, jävla otursdag)
Feber och ont ont aj aj överallt. OCH så började jag blöda näsblod, för tredje gången i mitt liv kanske. vafan?!

Så några timmar senare tog jag tempen igen..

Och så börjar jag blöda näsblod igen MEdans jag har den där jäveln i munnen..! D:

Och när jag fick känna smaken på blodet...

..Så blev jag en vampyr!!!!1! :O

Nä, jag skojjade bara. Men jag höll för ena näsborren och snöt ut allt blod så hårt jag kunde

Och den här lilla krabaten flög ut ur min näsa! Oj så trevligt!

Hoppas ni njöt. Jag ska aldrig mer bli sjuk så ni slipper se ett sånt här inlägg igen.
Krya på mig! Hejdå


Kommentarer

Postat av: feber poe

Publicerad 2009-11-16 10:07:05

hahahah BÄST

det där gjorde min dag

Postat av: my ;p

Publicerad 2009-11-19 08:34:00

Du är sjuk klara, SJUK! och då menar jag inte bara feber och sånt utan SJUK! Psykiskt! Jag blev typ räddare än när vi såg Paranormal...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela