klaranordstroem

randomizing randomness

sommartider hejhej!

Publicerad 2009-05-05 23:32:43 i Allmänt

Fan, det har ju börjat bli lite värme här uppe i luleå! snön är ju borta och jag har sett lite blommknoppar och äckelkryp!
 Och så var det ju valborg för ett tag sen, den spenderades med vincent i kbyn! Det var riktigt trevligt, först åt vi middag hemma i skokartongen sen åkte vi ner på rödraketen till majbrasan och träffade alla kbyisar plus lite till.. vi värmde oss vid brasan ända tills allt folk var borta och brasan hade slocknat och underhöll oss med små fyverkerier :) sen körde vi några varv runt kyrkan med rödraketen och tog en kvällsbastu runt kl3 på natten.. :D sen somnade vi gott under ahlgrensbilar-täcket! Vaknade förövrigt av att min bror kom in i mitt rum och skrek lite som tarzan ungefär...  men det var en trevlig valborg hursomhelst, även fast vårat crew var totalt splittrat! nästan.. :D
 
oj jag hittade ju tillochmed en 'bild' från valborg!


                                             //klarra

Kommentarer

Postat av: kåboj

Publicerad 2009-05-15 23:09:39

för övrigt äru ganska kass på att uppdatera 8D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela