klaranordstroem

randomizing randomness

segklara!

Publicerad 2009-05-05 22:13:35 i filmklipp osv

jag kom just på att jag hade en blogg!

men jag tänkte ju iaf kanske lägga in lite bilder från när min franskaklass var i paris över helgen :).. förra helgen. Jag var lite seg på att uppdatera, men jag har fan slut ork!

jag och joar köpte en baguette första dagen i Paris!


Notre-Dame^


utanför sacre-coeur kyrkan :D


en ful clown som dansar väldigt fult till en ful melodi. ;D


I know you want it! en najs stol utanför moulin rouge ;)


Moulin Rouge



Eiffeltornet! :D


första trappsteget upp till eiffeltornet!


Hissen upp till högsta våningen i Parisertornet ;)


julle, joar, my och KLARRAA:D


Hela gänget! utanför louvren ;)

orkar inte lägga upp fler bilder! kolla pixboxen, där har jag lagt uppp moocho meeer :D
http://www.pixbox.se/alb_show_id1052791_page0.html

ajja, nu ska jag lira GH med stefan gunnarsson!..... tjez

//klarrrrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela