klaranordstroem

randomizing randomness

scaburbian collective

Publicerad 2009-05-17 19:47:48 i Allmänt

Var av en skum anledning och kollade på när scaburbian spelade.. Jag gillar inte ens låtarna, brukar inte lyssna på dom alls. MEN! det var kul som ett cirkusnummerändå, bara för att jag bara älskar att stå och hoppa och skrika och ha sig som ett jävla mongo. Svettigt var det också.. då menar jag han som turligt nog stod precis framför mig. Han hade praktiskt taget bara svett under tröjan, i håret, överjävlaallt, och delvis på min stackars mage, eftersom lilla jag pressades mot han... det var lite fräscht. men who cares, det är själva grejen att vara där som är kul! längtar redan till LK! :D


bisous // klarra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela