klaranordstroem

randomizing randomness

slavgöra

Publicerad 2009-03-25 17:02:44 i Allmänt

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? "din önskan är min lag." om jag kunde drömma
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? en hiphopensdagar affisch
3. Vad såg du senast på TV? oj.. typ vänner
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?kvart över tre? FAn den var halv 4..
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? musicaaaa plus bussmuller från busstationen utanför
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? stanade mig lite ett par fem timmar...
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? min mAiL
9. Drömde du något inatt? joo.. att jag skulle beskriva för en kille vars äggmajonästuben fanns i kylskåpet...
10. När skrattade du senast? typ två min sen :)
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? tavlor som jag målat, en spegel plus en gd affisch
12. Har du sett något konstigt på sista tiden? en spegelbild på vincent plus mig på hans axlar och båda två spelade gitarr.  Eller du kanske kallar det som något vanligt?
13. Vad tycker du om den här utmaningen? fetchill
14. Vilken var den senaste filmen du såg? Patrik 1,5
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då? kläder, typ 7 mopeder, MASSA SKIT, och massa presenter till alltochalla:D och kanske en resa? ;D
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om;  jag är rädd för skolans potatisar. :O
17. Tycker du om att dansa? OM JAG GÖR:D hehe
18. George Bush? ful och dålig
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? bajs och apa skulle nog passa..?
21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? jorå;D
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? skulle inte duu..? ner.. dit? om du.. förstår vad jag.. menar?
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?  alla som vill dela med sig lite av sitt tråkiga datorliv!

KLARRRRRRRRRRRRRRRRA!

"något konstigt", fast vincent har inte plockat upp sin gura än.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela