klaranordstroem

randomizing randomness

tjuvlyssnat

Publicerad 2009-06-10 13:26:35 i damp

Det är sen kväll och två fulla killar ~20, sitter och pratar.
Kille 1: Fan va synd att vi inte följde med dem andra till festen, det var ju svinkul.
Kille 2: Jo fan!
Kille 1: Men vet du, vi ska sitta uppe hela natten och se skatefilmer! Jag har hur många som helst.
Kille 2: Jaså? Fan va nice…
Kille 1: Ja, och jag har HUR mycket mat som helst hemma! Bacon, bröd, korv! HUR MYCKET SOM HELST!
Kille 2: Nähä? FAN va nice!
Båda skrattar.
Kille 1: Och så har ju hur mycket mjölk som helst! TVÅ LITER FAN! Jag ÄLSKAR mjölk, ingen dricker lika mycket mjölk som jag.

Kommentarer

Postat av: empååh!

Publicerad 2009-06-10 14:10:02

haha tack, eller vafan man nu ska säga :D :D<3

Postat av: Louise & Julia

Publicerad 2009-06-21 00:11:14

Ny design ?

Kika in i vår blogg !

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela