klaranordstroem

randomizing randomness

Yellowcard - Light up the sky

Publicerad 2009-02-05 22:25:05 i Allmänt

Jag MÅSTE verkligen städa mitt rum nu. Plus att jag måste duscha. Och så måste jag plugga. Plus att jag defenitivt seriöst helt allvarligt MÅSTE sitta lite till bakom datorn. Bara lite till..
 Och vet ni vad? Vi ska dansa på en LuleåBasket match! typ i halvlek ellervaddetheter, VI! JAG! GRUPPEN! HAHA KRUMPING! fan vad coolt det kommer bli ;) fäääck all tha cheerleaders, nu kommer streeters och intar baskethallen:D
Den 13 februari;)

Det var ju btw nationella i svenska idag. Det gick väl bra, onödigt mycket tid, men det är väl bara skönt ioförsig. Jag skrev en novell om den där bilden på höghuset. Den råkade bli värsta skräckhistorien med mördare och blod och sånt.. hehe har nog sett lite för mycket filmer i mina dar. 
 
Kvällen bestog av dans, dans, oh my lovely dans, och dans.

                                                                                                                     //klarkinkorva

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela