klaranordstroem

randomizing randomness

who's next?

Publicerad 2009-02-12 23:03:53 i Allmänt

Jag kom på en sak.. Det händer nånting. Alla Jag känner är typ döda. Eller... nja asså inte riktigt men.
Först har vi Julius, som har fått ligga i sjukhussäng och svälja en slang. För att hans mage är fail..
Och så har vi Moa, Som ligger inne med typ jordens äckelkörtelfeber och kan inte svälja eller sova typ nånting.
Sen har vi också Emma, som idag har åkt in till plåsterhuset för att bli cuttad och borrad i knät och operera dit ett nytt korsband, typ.
plus att typ hälften av Sveriges befolkning är sjuka nu också..

inte mysigt säger jag då.. Men jag undrar ju vems tur det är sen..? Jag tror jag håller mig inne och spänner fast mig i min sköna datorstol och går aldrig härifrån. Då är jag nog safe från alla jordens faror där ute.
 Eller.. äh,
live the life!



                                                      //klarafrisk!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-02-13 13:12:47

hihihihihi, men då kanske det hoppar ut ett monster ur datan och äter upp dig D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela