klaranordstroem

randomizing randomness

Taylor Swift - Love story

Publicerad 2009-02-15 13:05:33 i Allmänt

Alla hjärtans dag

Kul att det var gratis MMS, man kände sig grymt älskad av alla fula bilder man fick;)!
Jag tillbringade första delen av kärlekens dag med det jag älskar mest, dansen.
Det var dock inte många där, men det var underbart ändå:)
Sen bakade jag chokladbollar, en liten tradition, till min kära lilla familj och så åkte jag iväg mot gammelstaden för att träffa det andra jag älskar mest.
Vincent spelade match och vann mot gammelstassarna;) Sen åkte till han och åt en romantisk middag. Vi åt från samma tallrik, som lady och lufsen :D hihi
Som en allahjärtansdag-present gav jag honom ett litet brev jag skrivit. En love story. Våran love story. :')
 På kvällen åkte vi in till stan och skulle se den mest romantiska film vi kunde hitta. Det blev Friday the 13'th. Den var inte så bra. Tänk dig en helt vanlig ful skräckis. Där har du den. Ungdomar som åker ut till en stuga i skogen och såklart finns det en gammal historia om det där stället. Och såklart ska det hända dom också. Alla dör en efter en, fast så klarar sig en eller två, huvudpersonerna ofc, och lyckas döda mördaren. Fast när allt verkar vara över och allt är bra, så hoppar mördaren upp precis som om han inte alls fått 37 yxhugg i ryggen och femton skott i benet. nejnej, mördaren klarar allt. Han är odödlig.
Nja, ungefär så var den här filmen. haha, fast det var mysigt ändå :)
 
ajja, love to u all!<3
 eller... skit ner dej föressten, alla järtans dag var igår. hah!


                                                                               //vincentlovernklajs!<3

            

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-02-16 11:13:07

Absolut :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela