klaranordstroem

randomizing randomness

Matchbox Twenty - Mad Season

Publicerad 2009-02-03 22:59:17 i filmklipp osv

Hade nationella prov idag, som många andra 9or då, men jaa jippi för att jag typ hade halva pappret med frågor kvar när lärar'n spottar ur sig att vi har fem minuter kvar att skriva. WHA! jag stressade igenom frågorna och slarvade ihop något som kan tolkas som svar.. kanske. menmen. det gick nog rätt bra ändå. hoppas jag.
Dagen fortsatte med en massa håltimmar och bara chill lektioner, typ såg film genom hela svenskan och franskan.
Och fick btw veta att vi ska åka till Frankrike på språkresa! FYFAAAAAAN VAD KUUUUUUUUUUL! den 24 april står vi där, Gojävla franskaklassen med packade väskor i Paris! SHIT vad najs.
haha jaa måste bara skryta lite

i Februari / Mars ska jag åkta till Indien med family
i April ska jag åka till Frankrike med franskan
i Maj ska jag åka till Polen med utvalda personer från skolan,
shit vad jag ska resa i år! fyfan vad kul! Jag längtar som fan^^

ajja, nu åter till the good'ol Youtube crap!


Typ den sötaste go'katten sedd på youtube:D hihi maoou^^  

//ResarnKlaraaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela