klaranordstroem

randomizing randomness

THE PARAMORE TOUR

Publicerad 2009-12-03 18:59:45 i filmklipp osv

Fett awesome, kul som fan, och helt jävla underbart!
Här kommer lite bilder (och filmer) från Sthlm och paramore! YEAH!


On the plane, och justdet, bara så ni vet så lägger jag upp dom i tidsordning så ni har en jävla bra koll på precis i vilken ordning allt hände! Ehheh


Tillbaka i Leggan på skanstull, vi ska precis börja dra mot fryshuset, fast..


Måste bar klappa skutt lite på kinden innan vi drar!... fast...


Måste ju visa upp min fina tröja också! Precis så ska jag se ut när vi står i publiken till Paramore! yEAH helt jävla galen!


Här står vi i kön utanför fryshuset och har träffat två sköna människor!


Vi känner taggen, precis efter att ha hängt av oss i garderoben


hihi fin bild, nu har vi kommit in framför scenen mitt i publikhavet, väntar på att kalaset ska börja!


ett av alla fyra förband, tror dom här hette Paper route. Dom hade en Theremin på scen! fucking bALLT! (den lilla röda trekanten i mitten)


Mellan alla förband så tändes lampor. Då passade jag på att fota mig och vincent!


Och lite annat folk :D


Så började You Me At Six att spela! fett ballt, dålig bild! Har en video dock! den lägger jag in nu, hej.




Ja! här är YMA6, dom körde Lady Gaga's låt "Poker Face"! AAH vilket ös det var! :D


Efter ca 5 timmars stående blir man rätt trött i benen... Så vi satte oss ner mitt i publikhavet efter att yma6 hade spelat :D heh


oh.. vänta.. vilka är det här!? det är ju.. PARAMOREE!!!  nu kommer typ bara filmer, bilderna jag fotade blev bara bajs..!


That's What You Get! ursäkta mina vrål, haha


Crush crush crush! hehe låter lite fail när publiken sjunger det :D




Decode! en kort snutt av låten bara



1 minut och 19 sekunder Misguided ghosts, akustiskt och mysigt som fan 8>


Och låten som vi alla vän tat på: MISERy BusineSS! FAN vilket drag det var :D:D och HELA låten dessutom! håhå!


fick en rätt fin bild med hayley i ett hjärta! :'D (dock rätt fult hjärta) men men!


Och efteråt var vi lika svettiga som mälaren, oj oj oj vad najs:D (och om ni ser så håller jag i en CD, fick den av ett par som stod framför mig i publiken..! hehe!Tantrum to blind, hette dom)

JAPP! det var denna konsert!

Nästa dag gick vi på stan!


Sergels torg, pimpat som fan!


Hälsade på den livs levande spindelmannen! trodde han bara fanns på film.. hm!


Och såklart så hälsade vi på Ben 10 också! att han var på BR samtdigt som oss.. Hm!


Ja, vi köpte lite MAG-netter också! vem behöver inte sånna?


Sen däckade vi på ArLanDa



YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela