klaranordstroem

randomizing randomness

youlen er 4bi

Publicerad 2009-12-29 13:48:41 i Allmänt

såhär efter jul, pengar i julklapp, mellandagsrea, och studiebidraget som snart kommer. Rich baby hu huh

Var på mellandagsrean med fridaho. Det var så jevla mycket folk att när man stått i kön en kvart till provrummen så fick man stå ytterligare en timma i kön till kassan... plus att när man väl kollade på kläder så tog det en timma att klämma sig igenom från den ena sidan av affären till den andra. I monki. Typ den minsta affären i smedjan. haha.. köpte iaf två tröjor och ett par jeanZ! :) tråkiga tröjor som fan, men.. dom var ju billiga. haha


Och i söndags, fick jag och vincent för oss att vi skulle gå på bio. Så vi kollade om det fanns kvar platser, klockan var typ 7 på kvällen, och ser man på, två platser rad 1 plats 2 och 3. Kan det bli bättre ? (...)
Vi gick aif dit, köpte två biljetter till Luftslottet som sprängdes, satte oss längst jävla fram, fick lite nackspärr, men njöt. Fyfan vilken bra film!!!!!!!111!!!!111 :D

klart sevärda filmer! Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes, ah.





och jag tror jag är kär i lisbeth salander






youlclapz

har jag sagt att min telefon blev stulen för ett tag sen?
ja.. den blev stulen.
Fast jag fick en ny mobil i julklapp!
En iPhone!
haha den kommer ju gå sönder på en vecka..
kolla vad som hände med en mobil jag hade..


först tappade jag den i köttfärssåsen i matsalen på skolan.. sen tappade jag den påväg till bussen.. sen blev den överkörd av.. nånting. När jag fick tillbaka den såg den iaf ut sådär^
Och så har jag tappat bort en mobil.. en hund hittade den i snön, genomfrusen.. och nu blev den jag hade stulen..

iaf.. iPhone! 3G tror jag, fin som fan! hoppas den stannar hos mig!


Jag fick denhär boken också "Marilyn Manson - the long hard road out of hell"
har tjuvkollat i den varje gång jag gått förbi en bokaffär. Och shit vad den verkar intressant och bra och jävlar vad jag längtar tills jag ska börja läsa den :D
ska bannemig skriva en recention när jag läst den



och så fick jag 8 par sockar, men, det orkar jag inte skriva.
nu ska jag klä på mig och kanske gå ut och fika! Tjez!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela