klaranordstroem

randomizing randomness

Checkup

Publicerad 2009-12-14 20:38:06 i Allmänt

Idag är det alltså måndag, för alla er som inte hänger med här i världen, det är dagen efter lucia och 10 dagar kvar till Julaftonen, Jesus kristus födelsedag och imogon har jag prov i Svenska - ordbildning och ordkunskap.

Igår, vaknade jag halv två, åt mat och dansade. Åt glass också.

I Lördags (var det jävligt kul) men nån stal min mobil, så nu går jag onåbar på gatorna, helt ensam i världen och deprimerad utan min musik. Hur kan någon människa göra så mot någon!? SÄG MIG!?!

Nu, har jag just pluggat ordbildning & ordkunskap, duschat och pyjamasat mig, redo för några timmar vid datorn innan sömnen.

Sen, sömn.

Imorgon, Tisday och längsta skoldagen på veckan, går till 16:20 och ska dirren efter det och dansa, skapa och koreografera.

Resten av mitt liv är ett mysterium.

För er iaf.

meheh.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela