klaranordstroem

randomizing randomness

You're gonna go far, Kid - The Offspring

Publicerad 2009-04-19 14:01:01 i filmklipp osv

Vi firade min födelsedag i fredags, och det hela började med en trevlig hamburgerstekande middag med Moa Petra Skutt Vincent Emma och jag. Det var inte så lätt inte, två skadade sig vid stekpannan och jag fick ha bandage över huvudet hela kvällen! Eller egentligen var det bara ett spetsband som mitt herrskap tvingade mig att ha på mig. menmen, goda burgare blev det med äkta MAXdressing och friscobröd! Fick förövrigt 300 monkipengar och en helkroppsmassage på ett spa, en jetefin blåmma och massa kramar! lyckligt fortsatte kvällen med lite festspelande, musik och shakeshake på balkongen. Plus att befolkningen ökade och massa trevligt folk ramlade in i lägenheten och satte lite fart på den lilla festen.. :D
Sen råkade vi begå det lilla misstaget att ta sista bussen till ormberget där det tydligen bara var några killar som stod och grillade korv i kylan. Men det var rätt chill ändå, förutom att vi förfrös alla kroppens organ. Folket försökte nästan ta livet av sig genom att åka madrass nerför hela ormbergsbacken och rulla ner för den ishårda pistbacken.. haha många skador där.. Men vi överlevde kvällen och lyckades ta oss in till staden igen. aja! tack för en trevlig kväll mina vänner! :D



Jag fyller egentligen år på måndag, menmen, här är den fina födelsedagssången jag fick sjungen för mig!



haha borde ju söka till körslaget (y)

//klarraa

Kommentarer

Postat av: Petra

Publicerad 2009-04-19 16:34:17

ja du sammanfattade ju kvällen bra ;) helt roligt vi hade!:D:D diggar videon, jag och moa dansa loss ser jag (Y)

Postat av: sofia

Publicerad 2009-05-02 15:15:09

haha. nice video! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela