klaranordstroem

randomizing randomness

Christian walz - sunday morning breakup

Publicerad 2008-09-28 10:25:45 i Allmänt

cream cheese chips!
passar vid alla tillfällen? eh, nån mer än jag som är fett beroende av chips?! ne justdet.. Men jag vaknade iaf typ halv sju imorse. det är SÖNDAG. jag vill sova. menmen, vi hade ju fettt mysigt inatt iaf.. Såg den här filmen Wall-E igår, haha fan vilken gullig film! det kanske är en barnfilm, men det kändes typ inte som det.. de var värsta sorgliga miljöfilmen ju x) asfin film, se den? Och så såg vi Breathing room.. dom som har sett saw-filmerna känner nog igen sig, den var väldigt lik dom filmerna. Fast den var också rätt bra.. :) en till film bara! 2:37, se den!! ganska konstig, men ack så djup! en riktig tänkarfilm;) sånt gillar vi.  yah lite random tips sådär till söndagkvällarna^^
btw, nån mer än jag som hatar söndagar?..

                                                     //chips&filmknarkarklara!

Kommentarer

Postat av: martina

Publicerad 2008-11-09 20:16:15

"2.37" var tyyp jordens djupaste film och jag gillade den inte. Helt ärligt, det nog den sämsta filmen jag sett :) haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela