klaranordstroem

randomizing randomness

katy perry - i kissed a girl

Publicerad 2008-10-04 12:28:06 i Allmänt

tjena, det var ett tag sen jag bloggade mig, så jag tänkte bara slänga in lite ord om vad som har gjorts under tiden. Skolan har varit ett pain in the rumpa med massa äckliga prov och läxor, och för några dar sen var alla 9or på skolan och besökte gymnasiebyn. jag har seriöst träningsvärk i benen! jag har fan aldrig gått i så många trappsteg på en dag :o Det ända vi gjorde var att bara sitta och lyssna på folk som pratade. Och sen gå vidare till nästa ställe efter en kvart.. i trappor. jo det var ju intressant, men bara på dom ställan man funderar på att gå, allt annat var ett litet pain in the rumpa! och ben!

Och så var vi hos jenny igår, ett jävla liv;) 
Oh crap, det började snöa nu! :0 fan

Kommentarer

Postat av: moa

Publicerad 2008-10-06 18:33:58

hehe jag hittade din bloggxD ska försöka mig på dt här stället:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela