klaranordstroem

randomizing randomness

dr.dree - the next episode

Publicerad 2008-10-19 17:23:40 i Allmänt


tänkte bara slänga in några ord om mitt liv lite snabbt sådär.
den bra perioden lever än så länge, allt går bara bra och jag mår skitbra och allt är bra. det är väl rätt bra? hoppas den här bra perioden håller i sig, länge. För såsmåningom så kommer den mindre bra perioden. det gör den alltid. men inte just nu. så nu njuter vi bara av den bra perioden så mycket som vi bara kan.
haha det där var bara mina wierd-tankar som jag har. fast visst är det väl lite så? Att det finns bra och dåliga perioder i livet.

dagens dag har iaf hittils sett ut såhär ifall nån undrar:
vaknade med min käraste, första dagen på länge som vi fått sova ut utan att bli störda av basketen
men det var innan jag kom på att jag skulle dansa klockan 2, fast det var rätt lungt ändå.
så klockan 13:37 gick sjuan från skurholmen och skjutsade mig in till stan.
Och så dansade jag där i en timma, vi började men ny koreografi, kan lägga upp en kort video på den sen.
Efter dansen gick jag hem till mitt och tog en lång het dusch och njöt lite av att jag inte hade nånting att oroa mig över eller stressa över eller skynda mig till eller tänka på över huvud taget.
så nu sitter jag och lever datalivet utan stress framför datan och skriver ett oerhört onödigt blogginlägg bara för att det är precis det enda jag behöver göra just nu.;)
 
                                                                                //peace(Y)klajsss^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela