klaranordstroem

randomizing randomness

Marilyn Manson-Tainted love

Publicerad 2008-10-29 19:50:19 i filmklipp osv


ah, så skön låt! har lyssnat på den om och om igen hela dagen idag, kan inte sluta! ack så härlig..

imorgon komer jag säkert vara spyless på den, det kommer och går från dag til dag. Jag kanske tillochmed dansar runt till justin timberlake imorrn, vem vet? Mitt musik-humör är ungefär som en tonåring med mens humörsvängningar. jag kan lyssna på nästan vad som helst. Kan känna mig uppfylld och glad till nästan allt. nästan, iallafall.
och just nu är det kära marilyn manson som förgyller min vardag, som spelar sin låt om och om igen i mitt huvud när jag går ut och som fått mig att ladda ner hela hans discography på limewire.
ajja, hade!
//klaramusiclover_93nordström

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela