klaranordstroem

randomizing randomness

Beatnuts - Watch out now

Publicerad 2008-10-26 16:21:13 i Allmänt

jag suger ju på att uppdatera! shit, det måste vi ändra på.
det kanske är för att jag inte har nått vettigt att säga.. eller så är det bara för att jag är lat.

 Haha jag måste bara göra klart för er hur enormt klumpig jag är. Speciellt igår när jag gick på stan med petra och henke. Jag skulle köpa en tröja på H&M och så gick jag med den mot kassan. Men sen av någon anledning så gick jag ut ur affären, men den obetalda tröjan, så det började ju tjuta, men jag korkad som jag är fattade fortfarande ingenting! inte ens när Petra ropade åt mig att komma tillbaka in i affären, min hjärna typ "menhallå vadårå" fast sen fattade jag ju såklart och skyndade mig pinsamt snabbt in i affären.. haha SEN när jag väl kommit fram till kassan och skulle betala så upptäcker jag ju såklart att min börs inte var i väskan. panikpanik. så jag sa till hon i kassan att hon kunde lägga undan tröjan ett tag och så gick jag därifrån. efter ett tag då, när jag var inne på glitter och skulle köpa ett par örhängen och var påväg mot kassan så kom lilla jag på att jag ju inte hade börsen med mig. Less på mig själv gick jag därifrån. ja sen ringde ju hille och säger att han ska komma och hämta sin mobil som jag har lånat av han. Men då kommer jag ju på att jag inte kunde byta telefon utan att jag har min gamla mobil med mig. och det hade jag ju förståss inte. Då gick jag hem. Plus att jag inte kunde somna den natten. Jag låg vaken till halv 5..  haha, det skulle ju vara en bra period nu..! skärp dig.

                                                                         //klumpklajsss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela