klaranordstroem

randomizing randomness

Tssss..!!!

Publicerad 2011-05-11 22:08:59 i damp

FAST, jag har ju ett liv också!!!!
men det är såhär att just nu har vi så bajsigt mycket med både dansen och skolan så jag typ inte ens har tid att facebooka..! eller typ äta middag eller sova eller nånting.. jag dör. TRE dansföreställningar snart, MODEVISNING på onsdag (kom dit) och då måste jag ha sytt klart allt jag ska visa upp. Vilket jag inte har gjort än... PLUS NATIONELLA i MATTE B och ENGELSKA B. och läxor. vafan, varför ger våran lärare oss en läxa när den lektionen är inställd P.G.A nationella..? åh, jag vill inte mer. Och sen har jag ju två jobb. Danslärare onsdagar 16:30-17:30 sen en gång till 19:30-20:30 och så på tisdagar.. plus träning med exiled crew en gång i veckan, sen med min egen dans två gånger i veckan och sen med Karpen.
Plus att jag nyss fyllt 18, så man måste ju fira det typ varje helg. Och så fyller ju alla andra också 18 det här året typ en gång i veckan så man har ju fullt upp på helgerna också .. hehe
Det jag ville ha sagt var egentligen att jag inte ens har tid att blogga.
ooh... nooo
jag dööör..
nooo
hur klarar ni er utan miiig.??
oooh nooo......
.....
..
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela