klaranordstroem

randomizing randomness

FLYTTAARRR

Publicerad 2011-06-06 01:12:06 i Allmänt

idag har jag hållit på o städa ur mitt rum hela dagen. Flytter nämnligen till Charlottendal! heheho det är typ bara något kvarter från lägenheten vi bor nu. tillochmed längs samma gata. jojo jaja och idag var första gången efter visningen jag var in i huset och tittade, och nu har jag börjat förstå att vi faktiskt ska bo där sen. känns helt skumt, typ som att flytta in i någon anans hem.. fast det är ju i princip det man gör.. men ändå. Vi köpte maxmat på drive inen (för sammanlagt 538 spänn!) ( var tvungen att tillägga) (!!)  och åt den officiellt första måltiden i huset! på en flyttkartong i vardagsrummet. det var mysigt.
Mitt badrum är btw legendarisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela