klaranordstroem

randomizing randomness

lite trist

Publicerad 2009-10-28 23:08:05 i Allmänt

Jag, som har haft en underbar dag på staden med underbara människor, kommer hem till en (kanske inte lika underbar) middag och tänker precis fara iväg och spela in en låt med en underbar vän när min kära mor kliver in i bilden och säger, men klaraaaaaa du har ju varit på vift hela dagen, kan du inte stanna hemma nu? Nej, du stannar hemma ikväll! Så jag sätter mig och hoppas på att någon vill komma hit istället. jag väntar på att det ska ringa någon underbar människa på mobilen (har till ännu en besvikelse inga pengar själv på mobben så kan inte ringa upp någon) och kanske fortsätta denna underbara dag. Men inte ringer det och efter tre timmar upptäcker jag att mobilen är avstängd. damnit. så jag slår på mobilen och får sedan ett samtal, "fan du skulle haft på mobilen, då hade vi ju kunnat hitta på något" jag: "DAnmit" han: "ajja men nu ska jag gå och ha skitkul utan dig, TJARÅ" så jag tänkte, jahapp, men då kan jag ju ta en helkväll med bloggen och lägga ut en hel dröööös en onödiga bilder från dagen. Men. Icket det heller. I AINT GOT MA SLADD to föra över bildhelvetena. Så, tyvärr bloggen, och tyvärr klara, men det ser ut som om din kväll kommer bli lite trist. pusshej

Kommentarer

Postat av: frida

Publicerad 2009-11-03 17:28:21

...HAHAHHÖHHÖ

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela