klaranordstroem

randomizing randomness

utochin

Publicerad 2009-10-18 23:39:43 i Allmänt

okej. då drar vi till med en liten text. Inte heller till för att någon ska veta vad fan jag skriver om. Men måste bara få skriva av mig lite..!

Jag tänkte aldrig att det skulle sluta såhär. Eller jag kanske gjorde det. Jag vet ärligt inte. Jag vet ärligt inte vad jag vill eller vad jag känner, jag vill bara att det ska vara bra. Eller vill jag det?
Jag vet fan ingenting. Jag känner mig rätt.. tom, på känslor just nu. Eller så är jag så jävla överfylld av dom så jag knappt känner av det. Som när det är så jävla kallt i vattnet då man badar, att man knappt känner av kylan.
Jag tänker nog bara vänta och se vad som händer, för vad jag än gör, vad jag än kan göra, förutom ingenting alls, så förstör jag allt. Och det värsta är att allt är mitt fel från början.
Eller är det det? Det kanske är ditt fel iallafall? För om du inte hade gjort det, så hade inte jag blivit såhär, inte han heller, och... inget av detta hade hänt. Det kanske är ditt fel trots allt. Fast då hade ju inte det där hänt. hmm.
Detta är svårt. Min hjärna är överbelastad. Jag orkar fan inte tänka på det, jag vill bara sitta här och vänta ut det.
så.. fuck this!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela