klaranordstroem

randomizing randomness

fackmac

Publicerad 2008-09-22 21:48:44 i Allmänt

nuu kommer det bli väldans segt med inlägg en tid framöver,  jag har som bortförklaring att jag är hos min mor, och hennes "dator" är ju som ganska söt..

iallafall, efter skolan idag så åkte jag till emma på gomoppen, och vi åkte sedan vidare till lillsimme ute på landet! Man var tvungen att vada 3km i gyttja för att komma fram till ytterdörren. Eller.. så var det ju faktiskt inte, det var bara mina förväntningar. Vi hade ju rätt kul med syskonen och Guitar Hero, och sen gick jag och emma och fotade lite i björkskogen med systemarN :) men sen vart det mörkt. och kallt. och jag skulle köra hem själv på gomoppen genom trollskogen. det var typ läskigt, så jag satt och sjöng lite för mig själv i farten.. ^

               //klajsbajss

Kommentarer

Postat av: emmpooh

Publicerad 2008-09-25 14:48:06

HAAHAHAHAAHA trollskogen ;D;D;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela