klaranordstroem

randomizing randomness

Mudvayne-forget to remember

Publicerad 2008-11-09 23:04:06 i Allmänt

hej jag är typ jordens sämsta uppdaterare, ska försöka hålla min lilla blogg vid liv nu genom att skriva lite onödiga saker!
jag skrev förr om bra/dåliga perioder och att jag var i en bra period. men nu vettefan.. jag tror jag börjar glida in i den sämre perioden. Jag känner mig inte som mig själv, jag är inte mig själv, mår dåligt, det känns som om att hela kroppen bara trycks innåt, jag kommer säkert att sprängas snart, mina pär0n är läskiga, det har hänt en massa saker som inte bör skrivas här och jag lyssnar bara på hård punkrock! vad är det som händer? ååh fittaa :o

                                                                      //smutsklara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela