klaranordstroem

randomizing randomness

Lilly Allen - Smile

Publicerad 2008-11-16 16:04:26 i Allmänt

har precis varit och dansat, är helt sluut. Fick också reda på att vi ska föreställa pennor på dansuppvisningen i december. PENNOR. dansande färgglada pennor. Jag undrar ju hur det kommer se ut... och att vi ska föreställa kläder i en annan dans, och kanske skidglasögon. haha shit jag längar helt sjukt till uppvisningen! ska göra lite reklam för den nu btw;
 
den 14/12 på kulturenshus, be there!
nää nu jävlar ska jag göra viktigare grejer! typ ta nått att käka och slappa lite! man kan ju inte slösa bort hela dan framför datan, right?

                                                  //pennanklajssss

Kommentarer

Postat av: Pebbe

Publicerad 2009-01-09 11:14:33

Jag som inte ens är intresserad av dans överhuvudtaget tyckte att uppvisningen var riktigt bra !:) var mest där för att se min lillasyster, men den var bra hursomhelst !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela