klaranordstroem

randomizing randomness

ett sms

Publicerad 2008-12-23 17:32:48 i damp

Tänkte visa ett sms jag fått av julle. Garvar lika mycket varje gång jag läser det!

Jag ser att du rör på munnen. Fast jag hör liksom inget. Idiot. Retard. Du är fan inte med i leken. Du är petad. Opp i trädet med dig. Blatte. Din feta jävla D****. GILLARDU LÅTEN? KÄFT SIMON. Du får ursäkta simon, han är inte rumsren än. Måste lära han att fälla upp locket. Han har lite svårt för everyday life liksom. Du kanske fattar. Eller så inte. Jag bryr mig inte. Eller så kanske jag gör det men det kommer du aldrig veta. Ditt lilla barn. Eller du kanske är en tvättbjörn? Eller nej, det är den där ändra. Och du. Det är inte äckligt att hångla. Face reallity. Sorlysry. NOT HAHA. GIllar du ostbågar? Jag hatar skiten. Men chirre är rätt gött. Lärre också. Och porre. Trodde du jag manade porr nu? THEN U ARE FAIL AND MAN WILL NAME YOU FAAAAAIIIIILLLLL!!!!!!!! Oj. Det var inte meningen att hetsa upp mig. Det var det inte. Fast du förtjänade det. Ditt svin. Och nu kanske du undrar vad jag vill ha sagt. Nja.

//smsobjektet klajs!

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2008-12-27 15:15:18

kanske för att du är retard:D:D:D:DD<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela